Często zadawane pytania
Poniżej odpowiadamy na kilka pytań, które często zadajecie!
Uchwyty meblowe
Chcę dopasować skórzane uchwyty do mebla, w którym otwory są już nawiercone. Czy mogę zamówić je na miarę?
Jak najbardziej! Jako że wszystkie uchwyty meblowe wykonujemy samodzielnie, jesteśmy w tej kwestii bardzo elastyczni. Śmiało się z nami skontaktujcie, wtedy omówimy szczegóły.
Kwietniki
Jakiej wielkości doniczkę zmieści kwietnik?
Nasze kwietniki skonstruowane są w taki sposób, żeby mieścić bardzo różne kształty i rozmiary donic (największa, jaką mierzyliśmy, miała 25 cm średnicy). Są też bardzo wytrzymałe i największym ograniczeniem jeśli chodzi o obciążenie jest mocowanie haczyka do sufitu.
Dlaczego jeden kwietnik różni się od drugiego rozmiarem?
Skóra naturalna jest produktem, który ma swoje ograniczenia rozmiarowe - zwłaszcza, jeśli chodzi o długość pojedynczych pasków i rzemieni. Chcemy podchodzić do niej z szacunkiem i wykorzystywać ją jak najbardziej efektywnie, dlatego nie skracamy fragmentów pasów czy rzemieni, żeby dopasować je do ustalonej długości, tylko dopasowujemy kwietnik do kawałków, którymi aktualnie dysponujemy. Możecie być natomiast pewni, że każdy kwietnik będzie miał łączną długość minimum 80 cm. Jeśli chcecie go skrócić, możecie sami zawiązać niżej kółko lub dociąć rzemienie. A jeśli zależy Wam na tym, żeby otrzymać kwietniki w jednakowych rozmiarach, dajcie nam znać przy składaniu zamówienia.
Realizacja zamówienia
Jak długo będę czekać na moje zamówienie?
Wszystkie produkty wykonujemy na konkretne zamówienie, nie mamy stanów magazynowych produktów gotowych do wysyłki. Staramy się jednak działać jak najszybciej, żebyście nie musieli zbyt długo czekać. Większość produktów wysyłamy w ciągu 3-5 dni roboczych. Podstawki trawertynowe wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych. Stoliki oraz lampy wysyłamy w ciągu 3-4 tygodni. Jeżeli z jakiegoś powodu będziemy potrzebować więcej czasu, na pewno się z Wami skontaktujemy.
Czy mogę wymienić zamówiony produkt?
Jeżeli zamówiliście niewłaściwy rozmiar produktu, jest możliwość jego wymiany. W tym celu również prosimy o kontakt z nami, najlepiej pisząc maila na adres kontakt.steil@gmail.com.
W jaki sposób zwrócić zamówiony produkt?
Macie 14 dni na zwrot zamówionego produktu. W tym celu skontaktujcie się z nami, najlepiej pisząc maila na adres kontakt.steil@gmail.com. Po potwierdzeniu będziemy prosili o wysyłkę zamówienia. Po jej otrzymaniu i sprawdzeniu, zwrócimy całkowity koszt zamówienia. Zwroty nie obejmują produktów niestandardowych, zrobionych na specjalne zamówienie. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.
Konserwacja
Jak dbać o produkty wykonane ze skóry naturalnej?
Nasze produkty wykonane ze skóry naturalnej poddajemy impregnacji, żeby zabezpieczyć je przed działaniem wilgoci. Żeby właściwości skóry zostały niezmienione, zalecamy korzystanie z preparatów do pielęgnacji skóry licowej.